Excel, tüm dünyada aktif olarak kullanılan tablo düzenleme uygulamalarından biri. Microsoft tarafından geliştirilen bu uygulama ile akıllı tablolar hazırlayabilir, formüller kullanarak karmaşık hesaplamaları basit yollarla yapabilirsiniz.

Çalışma sayfaları satır ve sütunlardan oluşur. Normalde satırı seçip sağ tuşla INSERT/EKLE seçerek satır ekleyebiliriz. Ama bu şekilde eklediğimizde tek bir satır ekleyecektir. Peki bu şekilde tek tek mi uğraşacağız? Tabiki hayır.

Excel'e birden fazla satır eklemenin yolu bir değil birden fazla satır seçmek:

Sol taraftan kaç satır ekleyecekseniz o kadar satırı seçin ve satır numaralarının üzerinde sağ tuşa tıklayarak INSERT seçin. 3 tane satır seçtiyseniz uygulama 3 boş satır ekleyecek demektir.

Ayrıca bu işlemi CTRL + SHIFT + 4 seçerek klavye kısayolu ile de yapabilirsiniz.

Kategoriler:

Yapılan Yorumlar

Henüz kimse yorum yapmamış.

Bu sayfada yer alan bilgilerle ilgili sorularınızı sorabilir, eleştiri ve önerilerde bulunabilirsiniz. Yeni bilgiler ekleyerek sayfanın gelişmesine katkıda bulunabilirsiniz.

Yorum Yapın

Güvenlik Kodu
Coğafya Tarih Sitesi Matematik Sorusu Türkçe Sitesi