Geçmişte Volvo deyince aklıma hep tank gibi dik köşeli ve büyük dikdörtgen farlı araçlar gelirdi. Fakat 95 yılından sonra şirketin marjinal bir tasarım değişikliğine gitmesiyle araçlarında yuvarlak hatlar kullanmaya başladı. 95 yılından bu yana her yeni çıkan Volvo modelinde kaporta hatları daha da yumuşatıldı ve yuvarlatıldıkça her yeni model daha oturaklı ve albenili bir kimliğe bürünmeyi başardı. 2010 yılına gelindiğinde ise, İsveç menşei bir firma olan Volvo(1999'da Ford'a satılmıştı), Çin'li üretici Geely'e 1, 8 milyar dolar karşılığında satıldı. Bu yeni soluklanma ile beraber Volvo tasarımcıları artık yuvarlatma da bir yere kadar demiş olacaklar ki, S60 gibi yepyeni bir tasarım anlayışını sergilediler. Bu araç o kadar beğenildi ki, Türkiye'de bile kısa sürede en çok satılan Volvo modeli haline geldi.
Bu başarı tüm dünyada benzer şekilde yankı buldu ve Volvo başarılı tasarım çizgisini tereddüt etmeden diğer segmentteki araçlarına da yaymaya başladı. S40'ın da yerini alcak olan Volvo'nun C segmentindeki çiçeği burnundaki yeni temsilcisi artık V40 olacak...
Bence Volvo V40 ilk bakışta kendisine baktıran ve detaylarına inildikçe kendisine aşık eden bir tasarıma sahip. Otomobilin dizaynında yine çok yumuşak hatlar hakim ve hem premium lüks karakteri hem de sportif detayları bünyesinde barındıran akılcı elit bir tasarıma sahip.
#gallery-1 {
margin: auto;
}
#gallery-1 . gallery-item {
float: left;
margin-top: 10px;
text-align: center;
width: 25%;
}
#gallery-1 img {
border: 2px solid #cfcfcf;
}
#gallery-1 . gallery-caption {
margin-left: 0;
}
/* see gallery_shortcode() in wp-includes/media. php */
Bu sayfada yer alan bilgilerle ilgili sorularınızı sorabilir, eleştiri ve önerilerde bulunabilirsiniz. Yeni bilgiler ekleyerek sayfanın gelişmesine katkıda bulunabilirsiniz.